Je
1) Moje Aukro › Moje nákupy › Kup teď! a aukce: Zakoupeno
U zakoupeného předmětu zvolíte možnost Více a Zaplatit a systém vás přesměruje znovu na formulář, kde si zvolíte opět dopravu a buď stejný, nebo jiný způsob platby.
2) Moje Aukro › Moje nákupy › Platby přes PayU: Seznam mých plateb
Platbu najdete také v záložce Seznam mých plateb, kde stačí kliknout na ID (číslo) platby. Pokud má platba status Zahájeno (zvolili jste ji v systému, ale peníze neodešly a nepřipsaly se), je nutné kliknout na Zrušit a poté se vám zobrazí tlačítko Zaplaťte znovu.
Když je platba ve statusu Zrušeno (banka ji neautorizovala, od zahájení uběhla delší doba a peníze se nepřipsaly, apod.), budete mít rovnou k dispozici tlačítko Zaplaťte znovu. Pak už vás systém přesměruje zase na formulář, kde budete moci platbu dokončit nebo si zvolit jiný způsob.
Co dělat v případě, že vás tato situace potká při nákupu bez registrace?
Pokud nakoupíte bez registrace, nemáte Moje Aukro. Tak co s tím? Vždycky máte možnost převést si účet na registrovaný. Stačí jen kliknout na možnost Registrace na stránkách Aukro a po vyplnění e-mailové adresy, kterou jste uvedli při nákupu, vám už systém sám nabídne možnost převedení účtu. Za chvilku už budete mít přístup do Moje Aukro a můžete využít jednu z výše popsaných možností.
Pokud si účet registrovat nechcete, můžete vždycky ještě požádat prodejce o jeho číslo účtu (většina prodejců je uvádí také přímo v nabídce nebo posílá po nákupu e-mailem) a platbu provést standardním bankovním převodem.
Co když platba není dokončená a přesto se vám z účtu strhla?
V takovém případě nám rovnou napište a pošlete nejlépe doklad o platbě (například printscreen z vašeho internetového bankovnictví), nebo vypište do zprávy číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla, na jaký účet, variabilní symbol a částku. Postaráme se o to:).