Poradna: Jak dokončit nepodařenou platbu přes PayU?

Je možné, že jste se už někdy setkali nebo setkáte s tím, že zvolíte platbu přes PayU a nepodaří se ji dokončit. Důvodů může být spousta - od špatného internetového připojení až po odmítnutí na straně banky. Co pak? Řešení najdete v Moje Aukro a jsou hned dvě:).

1) Moje Aukro › Moje nákupy › Kup teď! a aukce: Zakoupeno
jak znovu zaplatit PayU - zakoupeno
U zakoupeného předmětu zvolíte možnost Více a Zaplatit a systém vás přesměruje znovu na formulář, kde si zvolíte opět dopravu a buď stejný, nebo jiný způsob platby.

2) Moje Aukro › Moje nákupy › Platby přes PayU: Seznam mých plateb

jak znovu zaplatit PayU - seznam plateb
Platbu najdete také v záložce Seznam mých plateb, kde stačí kliknout na ID (číslo) platby. Pokud má platba status Zahájeno (zvolili jste ji v systému, ale peníze neodešly a nepřipsaly se), je nutné kliknout na Zrušit a poté se vám zobrazí tlačítko Zaplaťte znovu.
Když je platba ve statusu Zrušeno (banka ji neautorizovala, od zahájení uběhla delší doba a peníze se nepřipsaly, apod.), budete mít rovnou k dispozici tlačítko Zaplaťte znovu. Pak už vás systém přesměruje zase na formulář, kde budete moci platbu dokončit nebo si zvolit jiný způsob.

Co dělat v případě, že vás tato situace potká při nákupu bez registrace?
Pokud nakoupíte bez registrace, nemáte Moje Aukro. Tak co s tím? Vždycky máte možnost převést si účet na registrovaný. Stačí jen kliknout na možnost Registrace na stránkách Aukro a po vyplnění e-mailové adresy, kterou jste uvedli při nákupu, vám už systém sám nabídne možnost převedení účtu. Za chvilku už budete mít přístup do Moje Aukro a můžete využít jednu z výše popsaných možností.

Pokud si účet registrovat nechcete, můžete vždycky ještě požádat prodejce o jeho číslo účtu (většina prodejců je uvádí také přímo v nabídce nebo posílá po nákupu e-mailem) a platbu provést standardním bankovním převodem.

Co když platba není dokončená a přesto se vám z účtu strhla?
V takovém případě nám rovnou napište a pošlete nejlépe doklad o platbě (například printscreen z vašeho internetového bankovnictví), nebo vypište do zprávy číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla, na jaký účet, variabilní symbol a částku. Postaráme se o to:).

1 Hvězda2 Hvězdy3 Hvězdy4 Hvězdy5 Hvězd
Loading...