Aukronovinky

Jaký je český zákazník? Náročný a nebojí se kritizovat

Už sedmým rokem pomáhá Dominik Jambor, Manažer Péče o zákazníky, řešit dotazy kupujících a prodejců. Kdybyste ho vzbudili o půlnoci a zeptali se třeba na nastavení plateb přes PayU, s úsměvem odpoví. Stejně jako na dalších 18 tisíc dotazů, které jeho tým každý měsíc dostává. A na "zákaznickém" se toho děje mnohem víc! Jak dlouho šéfuješ zákaznickému servisu na…
Více

Poradna: Jak dokončit nepodařenou platbu přes PayU?

Je možné, že jste se už někdy setkali nebo setkáte s tím, že zvolíte platbu přes PayU a nepodaří se ji dokončit. Důvodů může být spousta - od špatného internetového připojení až po odmítnutí na straně banky. Co pak? Řešení najdete v Moje Aukro a jsou hned dvě:). 1) Moje Aukro › Moje nákupy ›…
Více

Mobilní aplikace, které vám zpříjemní dovolenou

Ještě před pár lety stačilo před odjezdem na dovolenou sbalit kufr, zamknout a schovat klíč pod rohožku. Teď k tomu přibyla ještě jedna „povinnost“: dostat do mobilu ty správné prázdninové aplikace. Inspirujte se, co si na dovolenou ládují do telefonu zaměstnanci Aukra.    Jakub Kupčík, s láskou pečuje o naše počítače a používá WP Letos…
Více

5 velkých chyb, které dělají prodejci na Aukru

Pokud prodáváte na Aukru, možná jste se někdy setkali s tím, že jsme vám odstranili nabídku nebo dokonce zablokovali účet. Nebo se na vás naštval kupující. Den blbec? Ale vůbec! Spíš neznáte obchodní podmínky nebo jste podcenili některý z bodů, které shrnul Jiří Mareš, nezávislý grafický designér a tvůrce šablon pro Aukro prodejce. "Při spolupráci s…
Více