Omluva a nabídka měsíčních poplatkových prázdnin

Vážení zákazníci,

jak asi víte z mého minulého dopisu, celou technickou platformu Aukra jsme museli v krátkém čase vybudovat znovu a na zelené louce, protože původní pronajaté řešení nám neumožňovalo jeho rozvoj podle našich představ a podle očekávání českých zákazníků. To je v rozporu s vizí Aukra nabízet skvělé služby v moderním prostředí.

Je pravda, že od startu před třemi týdny se na novém Aukru vystavilo přes milion nabídek a tržby prodejců dosáhly desítky milionů korun, ale přesto nemůžu prohlásit, že by to byl start úspěšný.

Předem avizované chybějící funkce způsobují, že obchodování je dočasně méně pohodlné, než jste byli zvyklí. Aktuálně vás nejvíc pálí možnost jednoduše kontaktovat prodejce či kupujícího, chybějící strana Informace o prodejci nebo absence Oblíbených položek. Velkým prodejcům stále dlužíme webAPI a Manažera prodeje. Oboje v těchto dnech prochází finálním testováním. Situaci, kdy jsme nové Aukro spustili v osekané podobě, navíc komplikují chyby. Někteří jste se mohli setkat s výpadky emailů, ne zcela přátelským nastavením vyhledávače či filtrů, nebo se špatně zmigrovanými obrázky. To je jen část nedostatků nové platformy, se kterými se musíme v co nejkratší době vypořádat.

Není proto pro mě překvapením, že nové Aukro zatím nesplnilo vaše očekávání. Rozumím vašemu zklamání a chci vás ujistit, že ani já a můj tým nejsme se současným stavem spokojení. Protože většina Aukro prodejců patří mezi naše dlouhodobé a vážené partnery, a rád bych, aby to tak zůstalo, chtěl bych se vám za všechny nepříjemnosti spojené se spuštěním nového Aukra omluvit. Jako kompenzaci nabízíme všem prodejcům možnost vystavovat zdarma po celý jeden měsíc. Tyto plošné poplatkové prázdniny spustíme v podzimní sezóně. O přesných podmínkách a termínu spuštění podzimních poplatkových prázdnin budete informováni v Novinkách a oznámeních i na Facebooku.

O tom, že situaci nebereme na lehkou váhu a intenzivně pracujeme na nápravě, svědčí i naše interní opatření. Už teď se daří odbavovat nedokonalosti na novém Aukru poměrně rychle, byť se jedná o věci na pozadí systému, které nejsou pro koncového uživatele tolik viditelné. Abychom tyto pozitivní procesy ještě urychlili, dočasně jsme náš interní vývojový tým ztrojnásobili. Už od spuštění nového Aukra probíhají úpravy webu každý den. Přehled vyřešených problémů, které se dotýkají tzv. frontendu, tedy části webu, kterou vidí prodejci a kupující, průběžně aktualizujeme v tomto článku na blogu.

Velkému počtu dotazů čelí i naše Zákaznická péče. Ačkoliv jsme přibrali posily, může se stát, že váš dotaz nebude zodpovězen v čase nebo kvalitě, na jakou jste byli zvyklí. I za tento přešlap se omlouváme. Z toho důvodu doporučuji, abyste věnovali pozornost informacím na blogu, kde najdete většinu odpovědí na vaše dotazy. Zároveň vás chci ujistit, že pokud chcete poradit s kontaktem na obchodního partnera, zodpovídáme tyto dotazy přednostně na emailu klient@aukro.cz, abychom vám usnadnili obchodování. Dotazovat se stále můžete přes kontaktní formulář nebo zprávy na Facebooku.

Cíl, proč to všechno děláme, je jasný. Chceme, aby Aukro fungovalo stejně dobře, a časem i mnohem lépe, než jeho polská předloha. Proto brzy spustíme i fórum nápadů, kam bude moci celá naše komunita navrhovat vlastní zlepšováky. Aukro pak bude takové, jaké jste si ho vždycky přáli.

Vám i novému Aukru přeji hodně štěstí,

Václav Liška
Ředitel Aukro.cz


Otázky a odpovědi

Koho se budou týkat poplatkové prázdniny? Budou se vztahovat i na 30denní nabídky? 

Poplatkové prázdniny se budou vztahovat na všechny Aukro prodejce. V době poplatkových prázdnin nebudeme účtovat základní poplatek za vystavení nabídky 0,20 Kč a 0,50 Kč. Zároveň nebudeme účtovat příplatek za vystavení 30denní nabídky 0,20 Kč. Účtovaná bude pouze provize za úspěšný prodej. Na příplatek za nabídku s aukcí i Kup teď 0,15 Kč se poplatkové prázdniny nevztahují. Stejně tak se poplatkové prázdniny netýkají obrázků - bezplatně můžete vystavit nabídku s jedním obrázkem a ostatní můžete bezplatně vložit do detailu vaší nabídky.

Kdy budou poplatkové prázdniny? 

Poplatkové prázdniny spustíme  v průběhu podzimní sezóny, kdy bude Aukro v lepší kondici. Předpokladem je stabilizace platformy, na které teď pracujeme. O přesných podmínkách a termínu spuštění podzimních poplatkových prázdnin budete informováni v Novinkách a oznámeních i na Facebooku.

Jak budou poplatkové prázdniny probíhat? 

V době poplatkových prázdnin se nebudou prodejcům načítat žádné poplatky za vystavení.

1 Hvězda2 Hvězdy3 Hvězdy4 Hvězdy5 Hvězd (71 hlasů, průměr: 1,58 z celkem 5 hlasů)
Loading...