Nové Aukro zlobí. Nezlobte se na něj

Nové Aukro je už několik dní na světě a čile se na něm obchoduje. A občas taky ne. Z vašich dotazů je zřejmé, že ne vždy věci fungují, tak jak mají. Můžeme vás ujistit, že naši vývojáři teď mají napilno a v co nejkratším čase chceme všechny nedokonalosti odstranit. Na které si stěžujete nejčastěji a jaké mají řešení? 


Každý den aktualizujeme přehled problémů  ZDE


 

Co se povedlo vyřešit

Proč nevidím všechny nabídky v záložce Ke zveřejnění?

V záložce Ke zveřejnění se z důvodu chyb ve stránkování zobrazovalo pouze 20 nabídek a nefungovaly zde možnosti filtru. Chyby se nám již podařilo odstranit a nyní najdete všechny nabídky připravené ke zveřejnění správně zobrazené. Nabídky je již možné také filtrovat.

Poč se nezobrazují obrázky u nabídek, které byly přesunuty ze starého Aukra?

Evidovali jsme technický problém u některých nabídek, kdy se u přesunutých nabídek obrázky nezobrazovaly. Chybu jsme již opravili, prosíme však ještě o trpělivost. Načítání obrázku bude postupné a může trvat až 2 dny. Pokud se stane, že i po této době nebudou obrázky viditelné, kontaktujte nás prosím přes Kontaktní formulář.

Proč se mi znovu účtuje poplatek za vystavení nabídky, když ji pouze edituji (přidám např. číslo b.ú)?
Zaznamenali jsme u některých nabídek technické potíže, kdy se při editaci nabídky dodatečně naúčtovaly další poplatky. Tyto potíže jsme odstranili a poplatky se nyní již účtují správně. V případě, že se vám poplatky naúčtovaly vícekrát, obraťte se prosím s číslem nabídky na zákaznickou podporu. Chybně naúčtované poplatky vám vrátíme.

Proč nechodí email o skončených aukcích?

S doručením automatických emailů  jsme evidovali technické potíže, které se nám již podařilo odstranit.

Proč nelze požádat o vrácení provize?

Jednalo se o technický problém, který se nám povedl již odstranit. Nyní si můžete zažádat o vrácení provize u nabídek, u kterých došlo k nedokončení obchodu.

Jak je možné, že v prodejním emailu u aukce nejsou kontakty na kupujícího?

Zaznamenali jsme technické potíže při zasílání automatických emailů. Tyto chyby jsme již odstranili a v emailech nyní naleznete všechny důležité informace o prodeji, včetně údajů o kupujícím. U automatických emailů o prodeji zboží, které byly zaslány v době technických potíží bohužel však tyto informace nenajdete. Obraťe se prosím na naši zákaznickou podporu, údaje pro vás dohledáme.

Proč nefunguje hromadné vystavení / možnost rychle vystavit?

Chyba u možnosti rychle vystavit jsme opravili a funguje již v pořádku.

Proč nelze upravovat nabídky, které byly přesunuty ze starého Aukra?

Jednalo se o technický problém, který byl již vyřešen. Nyní můžete nabídky editovat, aniž by došlo k jejich ukončení.

Proč se u některých aukcí zobrazuje maximální výše příhozů?

Jednalo se o technickou chybu, kterou jsme evidovali u 180 aukcí. Tuto chybu jsme již odstranili.

Proč nefungují mobilní aplikace?

Mobilní aplikace jsou již dostupné, ale bohužel stále ladíme napojení na nové Aukro, proto může dojít ke krátkým výpadkům aplikace.  Makáme na tom, aby byly aplikace stabilní a plně funkční. Ujistěte se prosím, že máte vždy nejaktuálnější verzi, která je dostupná.

Ostatní dotazy

Přidáno: Proč nefunguje filtrování v Moje Aukro a ve vyhledávači? 

Tuto funkčnost Aukra budeme ještě ladit, aby vše fungovalo stejně jako na starém Aukru.

Přidáno: Proč v některých nabídkách chybí fotografie? Vrátíte mi poplatek za vystavení? 

Jedná o technickou chybu a na jejím odstranění pracujeme. Poplatek vám samozřejmě vrátíme, stačí nás kontaktovat přes kontaktní formulář a poslat čísla nabídek, u kterých se vám fotografie nenačetly. Pokud jste větší prodejce a nejste schopný vypsat všechny nabídky, u kterých se vám nezobrazily obrázky, i tak nám napište. Určitě vám pomůžeme. 

Přidáno: Proč se mi při úpravě nabídky nebo vystavení z Prodáno/Neprodáno zobrazuje prázdný formulář? 

Tento problém se týká jen některých nabídek. Na odstranění této chyby pracujeme. V případě dotazu doporučujeme kontaktovat zákaznický servis. 

Přidáno: Proč se nemůžu přihlásit do aplikace? 

Pro přihlášení do aplikace je nutné projít nejdříve obnovou hesla na webových stránkách Aukra.

Přidáno: Proč nemám připsanou platbu za poplatky, kterou jsem prováděl online?

Pokud jste provedli platbu za poplatky prostřednictvím platebního sytému PayU (rychlý bankovní převod nebo platba kartou), provede se připsání peněz k vašemu Aukro účtu až následující pracovní den. Důvodem je aktuální nastavení vyúčtovacího systému. Vyhledově pracujeme na řešení, které připsání částek urychlí.

Přidáno: Proč nelze některé nabídky vystavit popř. znovuvystavit?

Pokud se vám nedaří nabídka vystavit popř. znovuvystavit, může být situace způsobena tím, že u vašeho Aukro účtu nemáte schválenou možnost prodeje (přechod na podnikatelský účet, zablokovaný účet pro prodej, aj.). Zároveň může být problém i u podnikatelských subjektů, které zažádaly o změnu informací v účtu a změna zatím neprošla schválením.

U přechodu na podnikatelský účet, si prosím pro dokončení procesu v Moje Aukro - Můj účet - Nastavení - Moje údaje doplňte a potvrďte své podnikatelské údaje a zvolte možnost Odeslat.

V ostatních případech nás prosím kontaktujte přes Kontaktní formulář.

Proč nefunguje Manažer prodeje/WebAPI a kdy bude?
Manažer prodeje zatím nefunguje, protože potřebujeme ještě doladit některé chybičky. Plánujeme jej spustit v řádu týdnů.

Chcete nám pomoci? Pokud na novém Aukru narazíte na nějaký problém nebo chybu, kontaktujte náš zákaznický servis. Díky tomu budeme mít větší přehled a rychleji vám tak můžeme pomoci! 

Kde najdu kontaktní údaje na obchodního partnera?
Kontaktní údaje najdete aktuálně v emailu po prodeji/nákupu zboží. Pokud se vám email nepodaří dohledat, napište nám přes Kontaktní formulář nebo na email klient@aukro.cz, najdeme vám je.

Kde najdu informace od prodejce?
Tuto záložku se budeme snažit do Aukra brzy vrátit. Aktuálně je zapotřebí, aby si prodejci (podnikatelé) své podmínky napsali do popisu nabídek.

Kde najdu sekci Skončené nabídky?
Sekci “Skončené” najdete na Hlavní stránce Aukra nahoře ve vyhledávači poté, co kliknete na malou šipku vedle ikony oranžové lupy.

Proč mám znásobené neprodané položky?
Pokud máte mezi neprodanými položkami i starší než 2 měsíce, jedná se o technický problém, který již řešíme. Pokud vám zde překáží, neváhejte je ze seznamu odstranit.

Kde najdu Oblíbené položky, prodejce, klíčová slova a kategorie?
Oblíbené plánujeme na Aukro přidat.

Proč se u některých aukcí nezobrazuje konec, ale do vyprodání položek?
U nabídek se aktuálně zobrazuje (odpočítává) čas, který zbývá do konce. Možnost do vyprodání položek znamená, že nabídka bude vystavena i po jejím skončení v případě, že se neprodá.

Proč mi systém nebere mnou zadané heslo?
Při prvním přihlášení na nové Aukro je zapotřebí si heslo zadat znovu (případně změnit) po ověření pomocí SMS či kontrolní otázky. Heslo nesmí obsahovat váš login, jméno či příjmení.

Přidáno: Proč nemám v PayU žádnou historii?

Platební systém PayU jsme byli nuceni na staré platformě uzavřít. Před migrací jsme proto uživatele upozorňovali na vypnutí platební brány a na vyplacení zůstatků. Na nové platformě začíná PayU od začátku, v historii uživatelského účtu se tak začnou načítat informace až z nového Aukra.

Přidáno: Proč se nemůžu dovolat na zákaznickou linku?

Zákaznická linka není dostupná z důvodu rychlejšího odbavování písemných dotazů uživatelů. Prosíme o strpení, věříme, že brzy linku budeme moci opět zapnout. Doporučujeme vám sledovat naše Novinky (https://novinky.aukro.cz/), kde vás o spuštění budeme informovat.

Přidáno: Proč mám rozhozené šablony nabídky?

Nové prostředí Aukra není identické s prostředím Aukra starého. Některé HTML prvky nejsou bohužel v aktuálním editoru podporovány. Z tohoto důvodu došlo k nesprávnému zobrazení šablony. Doporučujeme nabídky přizpůsobit na nový textový editor, který naleznete v detailu nabídky a šablony si takto poupravit.

Přidáno: Proč jsou fotky malé a nejdou rozkliknout? 

Fotografie v nabídce nelze rozkliknout u nabídek,  které byly vystavovány ve starém Aukru a běží nyní i na novém. Jedná se o nabídky, kde prodejce vložil pouze jednu fotografii. Pracujeme na tom, aby vše co nejdříve fungovalo.

Maximální velikost fotografií může být 3 MB (minimální rozlišení 800 px x 800 px). Pokud do nabídky prodejce vloží malou fotografii, systém ji ponechá v originále za předpokladu, že by její zvětšení způsobilo poškození obrázku (rozostření).

Přidáno: Proč musím vpisovat do každé nabídky číslo bankovního účtu?

S tímto problémem se setkáváme u prodejců, kteří ve starém Aukru měli nastavené číslo bankovního účtu přímo v Moje Aukro - Můj prodej - Nastavení Prodeje v záložce Bankovní účty.  Vzhledem k tomu, že tato záložka již v novém Aukru není, údaj se do nabídek nepropsal. Pokud požadujete mít tento údaj veřejně v nabídce i nyní, je zapotřebí jej k jednotlivým nabídkám doplnit ručně.

Přidáno: Proč nefunguje správně vyhledávání?

S novým Aukrem se spustilo také nové vyhledávání, které vyhledává nejen zadaný výraz, ale současně také synonyma a podobnosti v popisech. Proto se vám ve vyhledávání zobrazuje více nabídek, než tomu bylo dříve. Proto bychom vám poradili, abyste váš hledaný pojem více specifikovali, případně si při hledání pomohla našeptávačem, který nově zobrazuje (našeptává) možné hledané produkty.

Přidáno: Proč nevidím svou předplacenou částku v Aukro účtu?

Vámi předplacená částka ze starého Aukra v Moje Aukro není nyní z důvodu technické chyby vidět. Intenzivně pracujeme na jejím odstranění.

Přidáno: Proč se mi načítají stránky Aukra pomalu?

Zaznamenali jsme potíže s načítáním stránek u webového prohlížeče Internet Explorer. V případě, že tento prohlížeč používáte, doporučujeme vyzkoušet jiný prohlížeč. Do budoucna se budeme snažit zajistit, aby všechny prohlížeče načítaly stránky stejně.

Více informací o novinkách na novém Aukru najdete tady.

 

1 Hvězda2 Hvězdy3 Hvězdy4 Hvězdy5 Hvězd (239 hlasů, průměr: 1,40 z celkem 5 hlasů)
Loading...